سئو چیست؟

همان‌گونه که آمارها نشان می‌دهند موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که خریداران به کمک آن‌ها، کالا یا خدمات (اطلاعات) مورد نیاز خود را می‌یابند. البته بسیاری از کاربران دریافته‌اند که در اغلب موارد 10 رتبه اول (صفحه نخست) نتایج جستجو می‌تواند خواسته آنها را برآورده کند و هنوز هم علاقه دارند که تنها 10 سایت اول در نتایج جستجو را مرور کنند و اگر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو یافت نشود، مخاطبان زیادی را که خودشان در حال جستجو برای یافتن خدماتی که شما ارائه می‌دهید هستند را به رقبایتان می‌دهید.
سئو رابط شما با مشتریان بالفعلتان است.

سئو پلی میان شما و مشتریان بالقوه و بالفعل شماست . اگر سئو بدرستی اجرایی شود بجای صرف هزینه های تبلیغی زیاد در میان مشتریان بالقوه سایت و بیلبورد تبلیغاتی شما را در محل تردد و مراجعه مشتریان بالفعلتان قرار خواهد داد.

مزایای سئو سایت

افزایش بینندگان و مراجعه‌کنندگانی که با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما در حال جستجو در موتورهای جستجو هستند.را میتوان مهمترین مزیت سئو سایت دانست.
افزایش آمار بینندگان و بالا رفتن آمار ترافیک وب سایت شما که نتیجه آن افزایش آگاهی و اطلاع از محصولات و خدمات شماست و مستقیما به فروش بیشتر می‌انجامد.
کسب اعتبار و محبوبیت بیشتر برای شرکت شما
برتری جایگاه شما نسبت به رقبای تجاری خود را با سئو تضمین کنید
سئو سایت را میتوان تبلیغات همیشگی، هدفمند، پایدار و بسیار کم هزینه در مقایسه با روش‌های دیگر تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود در سطح ملی و جهانی نامید.

بهترین و کم هزینه ترین راه بازاریابی چیست؟

به همین منظور بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران و مشتریان جدید می‌باشد. در حقیقت می توان گفت بهترین و کم هزینه‌ترین روش برای جذب بازدید کننده و افزایش آمار سایت، بهینه‌سازی می‌باشد.

سئو داخلی و خارجی چیست؟

به طور مفهومی، دو روش برای بهینه‌سازی وجود دارد

سئو داخلی: شامل ارائه مطالب خوب، انتخاب کلیدواژه خوب، عنوان مناسب برای صفحه، قراردادن کلیدواژه‌ها در مکان صحیح و … می‌شود. بطور کلی هر روشی برای بهینه‌سازی که شما بتوانید در تارنمایتان اجرا کنید.
سئو خارجی: شامل ساخت پیوند (Link)، افزایش محبوبیت پیوندها از طریق فهرست باز (Open Directory) و موتورهای جستجوگر، تبادل پیوند و … می‌شود. بطور کلی هر روشی که از بیرون تارنما بر بهینه‌سازی آن تاثیر بگذارد

یک سئو کار خوب باید چه روند هایی رو بلد باشه؟

بهبود ساختار سایت :

یعنی اینکه ساختار سایت رو متناسب با نوع مخاطبش تنظیم کنه دسترسی ها راحت باشه کسی دنبال چیزی نگرده، مثلا اگه وب سایت مخصوص پیرمردهاست فونت سایت رو جوری انتخاب کنه که یه فرد مسن مجبور نباشه زور بزنه تا چیزی رو بخونه یا مثلا اگه مخاطب شما افراد جوان هستن باید محتوا نرم باشه و از رسمیت کمتری برخوردار باشه همه اینا بستگی به تشخیص سئو کار داره.

استراتژی ای به نام کلمات کلیدی :

باید با توجه به محتوایی که میذاره یسری کلمات کلیدی انتخاب کنه باید خودشو بذاره جای یک مخاطب و بگه اگه من جای مخاطب بودم چی سرچ میکردم تا به این محتوا برسم،بذارید یه مثال بزنم مثلا من یک مقاله دارم که موضوعش در مورد دستور پخت یک نوع کیک برای اینکه موتور جستجوگر مخاطب مرتبط رو وارد وب سایتم کنه باید خودمو بذارم جای مخاطب میشینم فکر میکنم و به نتایج زیر میرسم:

نحوه پخت کیک
آموزش پخت کیک داخل فر
آموزش درست کردن کیک خانگی

با همین روش میتونید کلمات کلیدی خوبی رو پیدا کنید البته ترفندهای دیگه ای هم هست، ولی حواستون باشه توی این حیطه افراط نکنید دو سال پیش شما یه مطلبی رو سرچ میکردین کل مطلب ۱۰ خط بود اندازه ۲۰ خط کلمه کلیدی میذاشتن براش و بخاطر همین افراط ها این روال محدود شد سعی کنید بیشتر از ۸ تا کلمه کلیدی استفاده نکنید.

بهینه سازی آدرس URL

خیلی مهمه که ادرس محتوا با موضوع محتوا مربوط باشه مسلما شما تو بازار زرگر ها دنبال سبزی فروشی نمیگردید سعی کنید ادرس محتوا جوری باشه که مخاطب با خوندنش توی آدرس بار متوجه محتوا بشه از طرفی هم نباید خیلی طولانی باشه هرچه کوتاه تر و با معنی تر امتیاز بیشتر.

بهینه سازی کدها

کدهای وب سایت باید به صورتی باشند که سریع بارگذاری بشن بارگذاری سریع یعنی افزایش سرعت و این افزایش سرعت باعث رضایت مخاطب میشه از کد نویسی های افراطی باید اجتناب شه، تمامی کدهای استایلتون رو یک فایل کنید تمامی کدهای جاوااسکریپت رو هم یک فایل کنید این کار باعث افزایش سرعتتون میشه و موتور جستجوگر هم این کار شمارو میپسنده.

پردازش متن

متونی که داخل سایتتونه باید حساب کتاب داشته باشه هرچی دلتون خواست رو نباید بذارید باید خودتون رو بذارید جای مخاطبتون ببینید چه ادبیاتی رو میپسنده، هرچند خط بخونه چشم هاش خسته میشه حتی طول نوشته هم مهمه مثلا گوگل زیر ۸۰۰ کلمه رو کامنت میشناسه نه متن، پردازش متن یکی ز مهمترین بخش های سئوی “آن پیج” هستش.

بهینه سازی لینک ورودی

باید حواستون باشه از چه سایت هایی لینک میگیرید و لینک میدین چون اعتبار اونا اعتبار شما رو هم زیاد میکنه باید بدونید توی متن چندتا لینک بدین و کمتر و یا بیشتر از حد روی این مقوله کار نشه.

انتخاب نام دامنه وب سایت

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت شما شدید به موفقیت وب سایت در سئو کمک میکنه باید مرتبط باشه قابل حفظ کردن باشه آسون باشه فینگلیش نباشه و…. شاید به چشم شما نیاد ولی به چشم مصرف کننده وب سایت حتما میاد.

گوگل چگونه بهترین نتایج را نمایش میدهد؟

گوگل هیچگاه الگوریتم هایش را عمومی نمی کند تا افراد سودجو از این قابلیت استفاده نمایند و دستکاری در نتایج ایجاد نمایند. اما همه ما می دانیم که گوگل بر اساس مواردی همچون موارد زیر در مورد نتایج و رتبه بندی تصمیم گیری می نماید:

 

چرا موتورهای جستجو بدون سئو وب سایت شما را پیدا نمی کنند؟

موتورهای جستجو باهوشند اما به کمک نیاز دارند. موتورهای جستجوی اصلی دائما در حال توسعه تکنولوژی خود به منظور پیمایش عمیق‌تر یک وب سایت و بازگرداندن نتایج بهتر به کاربران خود هستند.

هزینه سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت

بدون تردید یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب سئو کار هزینه بهینه سازی سایت و سئو میباشد . ما سعی کردیم هزینه ها را در کمترین نرخ بازار نگه داریم.

سئو سازی بر اساس مجموعه فاکتورهایی اجرا میشود که ثابتند ولی هر اجرا کننده تکنیک های خاص خود را دارد.

در بعد زمانی 6 ماهه سعی میکنیم سایت مشتریانمان را در حداقل 200 سایت بصورت رایگان و بدون هزینه لینک بیلدینگ ثبت کنیم تا نتایج کسب شده ماندگار تر شوند.

 

گروه کندیس آمادگی دارد شما را در تولید محتوای سئو سازی شده یاری کند . برای اینمنظور با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *